Agenda
De agenda voor onze groepssessies kun je vinden op de Hipsy pagina van Casa del Soul.
Klik op de button voor de actuele agenda!
Casa del Soul
Ademwerk, bewustwording, creaties, dromen, energiewerk, feiten, groei, heling, intuïtie, jijzelf, kracht, levensenergie, magisch, natuur, oorsprong, plantmedicijnen, qualia, realiteit, spiritueel, trauma’s, universum, vrijheid, waarheid, x-factor, yama, zelfliefde.
- Casa del Soul -
"Adem. Voel. Herinner."
Ervaringen
Ik heb een hele fijn groepssessie gehad met Nigel en Steffie. De kundalini was zacht, fijn en voelde erg vertrouwd en dat was ook echt te merken aan het resultaat.
Dankjewel, ik kom zeker weer
Soraya van Tilborg
Gisteravond heb ik dankzij Steffie en Nigel een prachtige innerlijke reis meegemaakt. De combinatie van Breathwork en Kundalini NRGY was werkelijk magisch. Steffie en Nigel brengen samen zo’n rustige, liefdevolle en zuivere energie.
Ze creëerden een veilige setting waarin je je hart kunt openen en je mee kunt laten voeren op de golven van de energie.
De muziek was ook prachtig, met zoveel zorg, aandacht en gevoel uitgekozen.
Echt een aanrader, deze twee. Ik ben weer een mooie en betekenisvolle ervaring rijker.
Heel veel dank, lieve Nigel en Steffie
Sanne Bruggeman
Het was een hele fijne sessie waarbij ademwerk ervoor zorgt dat goed kan landen en tot rust kan komen en daarna een hele fijne zachte kundalini. Geen extreem harde muziek en alleen maar intense nummers maar een hele fijne zachte opbouw.. Die nacht heerlijk geslapen met veel dromen. Dankjewel Steffie en Nigel
Soraya
Super mooie ervaring met hele lieve mensen.
Fijne en veilige omgeving. Sfeer voelde heel goed aan. Echt een aanrader.
Susanne Grasman
Wat een prachtige ervaring! Vanaf het eerste moment voelde ik me veilig en welkom bij Nigel en Steffie. Hun fijne, zachte energie zorgt ervoor dat je volledig kunt ontspannen en alles kunt laten zijn zoals het is. Tijdens de sessie kwam ik in een diepe staat van rust en overgave waarin ik echt kon loslaten.
De combinatie van hun aanwezigheid, muziek en begeleiding maakte het een bijzondere reis naar binnen. Een sessie die nog lang blijft resoneren........een aanrader voor iedereen die op zoek is naar ontspanning, verbinding en innerlijke rust.
Daniëlle Birahij
De Kundalini-sessie bij Steffie (en Nigel) was echt magisch mooi. Ik voelde me meteen zo veilig en gedragen, alsof ik in een liefdevol warm bad thuiskwam. Er was ruimte om los te lasten, te voelen en helemaal mee te gaan met wat er wilde stromen. Dankzij hun liefdevolle begeleiding kon ik echt diep doorvoelen en daarna voelde ik me bevrijd. Een hele fijne ervaring die ik iedereen van harte aanbeveel.
Melina
Weer een hele fijne Breathwork & Kundalini NRGY sessie gehad met Steffie en Nigel. De begeleiding voelde veilig en rustig waardoor ik volledig kon ontspannen en overgeven aan het proces. Het ademwerk werkte diep door, zorgde voor ultieme ontspanning, helderheid en in de dagen erna voor nieuwe energie. Ik kijk weer uit naar de volgende sessie!
Simah
Voor het eerst ervaren wat ademwerk met je kan doen. Het heeft mij letterlijk meer ademruimte en rust in mijn lijf en hoofd opgeleverd en daarnaast meer positieve energie. Tijdens de sessie voelde Nigel precies aan waar ik mee geholpen kon worden. Het was mooi om dit mee te maken in een warme, prettige omgeving.
Brenda
De kundalini sessie met Nigel en Steffie was mijn allereerste 'reis'. En wauw, wat heeft het indruk gemaakt. Hoewel ik bekend ben met energetisch werk, was dit een nieuwe beleving. Van voor tot na de sessie word je goed opgevangen door deze lieve mensen die duidelijk weten wat ze doen. Ik heb mij de gehele sessie veilig gevoel wat een belangrijke waarde is om je open te stellen. Hierdoor heb ik een prachtige eerste reis mogen ervaren waarbij ik emotioneel werd, blij en sensaties heb gevoeld door mijn hele lichaam. Ik ging met een onbeschrijfelijk kalm en fijn gevoel naar huis wat zich sindsdien gelukkig nog steeds aanreikt als ik aan de sessie terugdenk. Dit was voor mij zeker weten niet mijn laatste sessie. Dankjewel lieve Nigel en Steffie voor deze avond!
C.
Een hele fijne ademsessie in een warme en veilige setting. Daardoor kon ik echt diep in mijn proces zakken. Na afloop voelde mijn lichaam merkbaar zachter en meer ontspannen. Ik heb die nacht heerlijk geslapen en werd de volgende ochtend uitgerust en in rust wakker. Absoluut een waardevolle ervaring.
Sonja van der Meer
